Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
MARKA I MODEL: Polonez Atu +
SILNIK: 1.6 monowtrysk
MOC: 84
MODY POD MASKA: Mieszalniki elpegie
ZAWIESZENIE: seria plus z tyłu jeden resor więcej przez to prześwit jest jaak w traktorze
UKŁAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: seryjne 13
NADWOZIE: srebrne z tuningowanymi rysami
WNĘTRZE: welury
AUDIO: tu coś jest jednostka jakis L'dżik 2xblaupunkt w półce i 2xjbl gt5-12 w bagażniku
ZMIANY PRZEPROWADZONE: mam go krótko narazie bez zmian
PLANY:szeroka stal, transformacja z traktoru w coś niższego, fotele inter groclin, wstawienie klimy z modeli eksportowych, zmiana kierownicy na mniejszą
Jako że mój polonez jest autem najwyższym z naszej społeczności obiecuje że niedługo będzie miał miano najniższego
VW Golf Mk. 2
Polonez Atu Plus
Offline
Oj tam
Ważne ze będzie nisko
VW Golf Mk. 2
Polonez Atu Plus
Offline
Dokładnie tak seria z kołem i gleba najpiękniejsze co może być
VW Golf Mk. 2
Polonez Atu Plus
Offline
Jak przebijesz 2.9cm od wachacza z trójki Kejrolsa to może będziesz niższy Ale obniżaj, byle nie spojlerami
Offline
Wiem mottem jest szuranie wahaczem a nie dokładką, i jak was urazilem czy coś tym ze będzie najniższy to sorki, teraz celuje w środek stawki ani najwyższy ani najniższy..
VW Golf Mk. 2
Polonez Atu Plus
Offline
Strony: 1